Δευτέρα 23 Ιουνίου 2014

Ο Ναουσαίος τραγουδιστής Χρήστος Λιβέρης,μιλάει για όλους και για όλα σε μια αποκαλυπτική συνέντευξη !



ΛΕΓΕΤΑΙ ΧΡΗΣΤΟΣ ΛΙΒΕΡΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ.
ΤΟΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑΜΕ ΣΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ''ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ'' live ΣΤΗΝ ΒΕΡΟΙΑ , ΟΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΚΑΙ ΣΑΒΒΑΤΟ.
ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΥΠΟΔΕΧΤΗΚΕ ΦΙΛΙΚΑ ΣΤΟ ΚΑΜΑΡΙΝΙ ΤΟΥ, ΒΡΗΚΑΜΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΝΟΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.
ΑΚΡΩΣ ΕΥΔΙΑΘΕΤΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ , ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΖΗΤΗΘΕΙ !!!!

- Κύριε Λιβέρη , σας ευχαριστούμε θερμά που μας υποδεχτήκατε στο καμαρίνι σας , εδώ στις Αναμνήσεις.

Καλησπέρα και απο μένα.Είναι μεγάλη τιμή και χαρά αφού μου δίνετε την ευκαιρία να πω μερικά πράγματα για μένα και για την νυχτερινή ζωή , στην σελίδα σας.

- Πείτε μας 2 λόγια για τον χώρο στον οποίο εμφανίζεστε.Τί μπορεί να συναντήσει κανείς στις Αναμνήσεις live ;

Νιώθω σαν να βρίσκομαι στο σπίτι μου.Πλέον το νιώθω και δικό μου σπίτι.Βρίσκομαι στο συγκεκριμένο μαγαζί, αρκετά χρόνια (αν και υπήρχαν στιγμές αποχής ανά διαστήματα).
Πρόκειται για ένα μαγαζί , όπου κυριαρχεί το καλό , γνήσιο , λαικό τραγούδι.Υπάρχουν πολύ καλές λαικές φωνές στο μαγαζί και είμαι τυχερός που συνεργάζομαι με άριστους μουσικούς και επαγγελματίες τραγουδιστές.Ο χορός , η διασκέδαση, το κέφι και το ξεφάντωμα είναι κάποια απο τα συστατικά που θα βρεί κάποιος στις Αναμνήσεις.

- Ποιό είναι το δικό σας πρόγραμμα.Τί περιμένει να ακούσει απο τον Χρήστο Λιβέρη , αυτός που θα έρθει στο μαγαζί ;

Είναι γνωστό ότι μπορώ να διασκεδάζω τον κόσμο και να τον φέρνω στο κέφι.Επίσης τα τραγούδια μου , έχουν έντονο το ερωτικό στοιχείο , μιλάνε για την αγάπη , για τον έρωτα , με λίγα λόγια (να το πω λαικά) .... μιλάνε για ΚΑΨΟΥΡΑ !

- Αφού αναφέρατε ότι είστε λαικός άνθρωπος , θα θέλαμε να μας πείτε , ποιούς μεγάλους τραγουδιστές θαυμάζετε.

Καταρχήν θα ήθελα να μιλάμε στον ενικό.Ο πληθυντικός με δυσκολεύει.
Πολύ σημαντική ερώτηση.Μεγάλωσα όντως σε ένα λαικό περιβάλλον , στo οποίο οι γονείς μου προέρχονταν απο την εργατική τάξη.Τα πρώτα μου ακούσματα ήταν ο μεγάλος
 Στέλιος Καζαντζίδης , ο Μανώλης Αγγελόπουλος , ο Στράτος Διονυσίου , ο Πάνος Γαβαλάς και αργότερα με το πέρασμα των χρόνων , ο Μάκης Χριστοδουλόπουλος και η μεγάλη μου αδυναμία ο Ζαφείρης Μελάς.Τέλος πολλοί άλλοι καταξιωμένοι τραγουδιστές , τους οποίους έχω μελετήσει και έχω πάρει πολλά στοιχεία απο αυτούς.



- Ας μιλήσουμε λοιπόν στον ενικό.Θέλουμε να μας πείς 2 λόγια για τους τραγουδιστές της περιοχής μας , καθώς είσαι απο τους πιο παλιούς στον χώρο αυτό.


Όχι δεν είμαι απο τους πιο παλιούς αλλά είμαι ακριβώς στη μέση.Υπάρχουν ακόμα στο χώρο μας , ηλικιακά μεγαλύτεροι απο μένα , σπουδαίοι καλλιτέχνες με μεγάλη αξία φωνητικά που έχουν προσφέρει τις υπηρεσίες τους αρκετα χρόνια στην νύχτα.
Εγώ τους αποκαλώ μεγαθήρια.
Απο την νέα γενιά , που είναι νεότεροι απο μένα , τα περισσότερα παιδιά είναι γνωστά και μιλάω και για τραγουδιστές και για τραγουδίστριες και έχω συνεργαστεί σχεδόν με τους περισσότερους.Πιστεύω πως με αγαπάνε γιατί οι περισσότεροι με αποκαλούνε δάσκαλο.Τους εύχομαι καλή επιτυχία στην καριέρα τους , το όνειρο τους να γίνει πραγματικότητα , γιατί το αξίζουν πραγματικά για κάτι παραπάνω.
Το μόνο που θα ήθελα είναι όσο ψηλά κι αν φτάσουν να μην μας ξεχάσουν.

- Είναι αλήθεια πως γράφεις και δικά σου τραγούδια ;

Κάνω ότι μπορώ.Υπάρχουν στιγμές στην ζωή μου , που κάποιες καταστάσεις , τις κάνω στίχο και τις μελοποιώ.Γιατί μουσικός δεν είμαι , απλά μου έρχεται μουσική ιδέα και σε συνεργασία με κάποιον άλλον επαγγελματία μουσικό , τον στίχο μου και την μελωδία μου , τα κάνω τραγούδια.

- Εκτός απο τους τραγουδιστές που θαυμάζεις , υπάρχουν και κάποιοι άλλοι καλλιτέχνες που θα ήθελες να συνεργαστείς μαζί τους ;

Επειδή αναφέρθηκες πριν για τραγουδιστές της περιοχής μας , όντως υπάρχουν κάποια ονόματα που θα ήθελα ευχαρίστως να συνεργαστώ μαζί τους.Απλά δεν έτυχε ακόμα να βρεθούμε μαζί στην ίδια σκηνή.

- Και αφού βρισκόμαστε στις Αναμνήσεις , θα θέλαμε να μας πεις δυο λόγια για τον
κ.Νίκο Ανδριόπουλο γνωστό σε όλους και ως Αναμνησάκια.

Για τον Νίκο έχω να πω τα εξής : όσο απίστευτο και αν σου φανεί , συνυπάρχουμε τόσα χρόνια γιατί ... δεν ταιριάζουμε !!!
Εννοώ ότι έχει άλλο στύλ , άλλο ύφος σαν τραγουδιστής και γι'αυτό ταιριάζουμε και είμαστε μαζί στο ίδιο σχήμα επί χρόνια.Εύχομαι αυτή η κολώνια να κρατήσει για πολλά χρόνια ακόμα.
Σαν άνθρωπος , ο Νίκος , είναι ένα απο τα καλύτερα παιδιά.Σαν επιχειρηματίας , επειδή είναι και ο ιδιοκτήτης στις ''Αναμνήσεις'' , μερικές φορές διαφωνούμε , αλλά δεν παύει να τον εκτιμώ και να τον σέβομαι σαν άνθρωπο και σαν καλλιτέχνη.

- Ετοιμάζεις καμία καινούρια δουλειά ; Kάποιο τραγούδι ;

Βεβαίως ετοιμάζω.
Μετά το τελευταίο μου τραγούδι που άρεσε και αγαπήθηκε αρκετά και τιτλοφορείται 
'' Γαμώ την τύχη μου '' , έχω σκοπό να συνεχίσω να γράψω κι άλλα τραγούδια όχι μόνο σε στίχους και μουσική δικά μου, αλλά και απο άλλους δημιουργούς.
Θα ήταν τιμή μου , ιδιαίτερα, να συνεργαστώ με έναν πολύ γνωστό μουσικοσυνθέτη και στιχουργό όπως είναι ο Ιωσήφ Σαρασίδης και ο Χρήστος Αναστασίου , οι οποίοι έχουν γράψει τραγούδια για πολύ σπουδαίους καλλιτέχνες.
Και έτσι λοιπόν μπένω στα βαθιά , κάνοντας συνεργασία με τους ανθρώπους που ανέφερα παραπάνω.

Προς το παρόν υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι , που θα συνεργαστώ μαζί τους και μου γράφουν ήδη κάποια τραγούδια , τα οποία θα σας τα παρουσιάσω όταν είναι έτοιμα.
Φυσικά αναφέρομαι στους : Γιώργο Κολέτσα , Μάκη Δρούγκα , Γιώργο Μπόιτση και Χρήστο Καπέλο.

- Θα ήθελα να μας πείς , πώς βλέπεις την νυχτερινή ζωή στο χτές και στο σήμερα.

Θα πω ξεκάθαρα κάποια πράγματα , υπάρχει μεγάλη διαφορά , ο κόσμος πλέον παρότι έχει την διάθεση για να διασκεδάσει , δυστυχώς με άδεια τσέπη , δουλειά δεν γίνεται αδερφέ.
Θα μιλήσω γενικά , βλέπω ότι ο κόσμος υποφέρει , όσο μπορώ κι εγώ , πέρα απο το τραγούδι με το δικό μου τρόπο τα χώνω στους υπεύθυνους για την κατάντια της χώρας μας.
Μακάρι να μπορούσα να βοηθήσω ανθρώπους που πραγματικά υποφέρουν.
Αλλά πάμε λίγο στο θέμα της νύχτας.Ο κόσμος σήμερα θεωρεί τα μπουζούκια , ως ένα είδος πολυτελείας και δυσκολεύεται να βγεί και να διασκεδάσει εκεί.
Ας ξεχάσουμε τις παλιές καλές εποχές γιατί μπορούμε και σήμερα να διασκεδάσουμε όπως κάνοντας κι εγώ όταν δεν εργάζομαι , στήνοντας μια παρέα έστω ακόμα και με 25e , βάζοντας όλοι ρεφενέ και πάμε και ανοίγουμε την φιάλη μας σε οποιοδήποτε κέντρο διασκεδάσεως.

- Και επειδή θα ήθελα να σου κάνω και 1 δύσκολη ερώτηση , αφού σε ευχαριστήσω για αυτή την όμορφη συνέντευξη , θα ήθελα να μου πείς άν ο Χρήστος Λιβέρης , σήμερα , δηλώνει ερωτευμένος ;

Δεν ξέρω αν την σχεδίαζες την ερώτηση αυτή , αλλά παρ'όλα αυτά την έκανες.
ΟΧΙ δεν δηλώνω ερωτευμένος αλλά δεν παύω όμως να αγαπάω κιόλας !
Άλλο το ένα και άλλο το άλλο.
Αυτά ;;;;

- Επειδή η σελίδα μας , έχει χιλιάδες φίλους στο διαδίκτυο , θα ήθελα τελειώνοντας , να μας αποχαιρετήσεις με τον δικό σου τρόπο.

Αν υπήρχε η δυνατότητα και είχαμε εικόνα και ήχο , θα έκλεινα με ένα τραγούδι (κάποια στιγμή θα το κάνουμε κι αυτό) : Εύχομαι να είναι καλά όλος ο κόσμος , να υπάρχει υγεία και όλες τις δυσκολίες να τις ξεπερνάμε και να βλέπουμε μπροστά.Να σβήνουμε το παρελθόν για να έχουμε καλό μέλλον.Καλές δουλειές , καλό καλοκαίρι και την αγάπη μου προς όλο τον κόσμο.
Εύχομαι πάντα επιτυχίες στην σελίδα σας και σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Πάντα σας παρακολουθώ και σχολιάζω όσο μπορώ στα γεγονότα που αναφέρεστε.






1 σχόλιο:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks