Δευτέρα 28 Απριλίου 2014

Λίνα Τουπεκτσή: Η Ημαθιώτισσα που διαπρέπει στο χώρο του χειροποίητου κοσμήματος!

Πάθος, έμπνευση, δημιουργικότητα, επιμονή, εν μέσω κρίσης. Για όλα αυτά μας μιλάει ηΛίνα Τουπεκτσή μια ταλαντούχα και τελειομανής γυναίκα, σύζυγος, μητέρα και επιχειρηματίας που κατάφερε να κάνει τοhobby στης επάγγελμα.

Η Λίνα είναι ιδιοκτήτρια της επιχείρησης«Βραχιόλια και Κολιέ» με έδρα την Βέροια.

Ασχολείται με την κατασκευή χειροποίητου κοσμήματος.


Μέσα απο την σελίδα της στο Facebook : 
μπορείτε να βρείτε μοναδικά κομμάτια που ανανεώνονται συνεχώς σύμφωνα με τις τελευταίες τάσεις της μόδας. Είναι διακεκριμένη επαγγελματίας με συνεντεύξεις σε περιοδικά, site και blog του διαδικτύου όπου κατάφερε να κάνει τα κοσμήματα της τάση στην Ημαθία και όχι μόνο. 

Ας γνωρίσουμε όμως λίγο καλύτερα αυτή την Ημαθιώτισσα που με μεθοδικά και σταθερά βήματα καταξιώνεται στον χώρο και γίνεται ολοένα και περισσότερο γνωστή.  

Λίνα πως ξεκίνησε η ενασχόληση σου με το χειροποίητο κόσμημα?
Η αγάπη μου για τα καλλιτεχνικά δεν γεννήθηκε σε μια μέρα. Από μικρή ανήσυχο και δημιουργικό πνεύμα ασχολήθηκα με την ζωγραφική, την αγιογραφία, τοdecoupage αλλά τώρα κανω κάτι με με γεμίζει ολοκληρωτικά και χαρίζω απλόχερα την δημιουργία στους άλλους.  Ποτέ στην ζωή μου δεν έκανα μόνο ένα πράγμα. Πάντα ασχολιόμουν με πολλά και τελείως διαφορετικά μεταξύ τους. Η απότομη επαγγελματική μου αλλαγή και η ανασφάλεια για το μέλλον με έκανε όμως ακόμα πιο δημιουργική. Έτσι γεννήθηκε η Επιχείρηση «Βραχιόλια και Κολιέ»

Από πού εμπνέεσαι?
Επειδή όπως σας είπα είμαι τελειομανής δεν αρκέστηκα σε μερικά κομμάτια που δεν θα με διαφοροποιούσαν από όλους τους άλλους. Κύρια πηγή έμπνευσης μου το διαδίκτυο όπου διαβάζω συνέχεια ξένα περιοδικά μόδας και επηρεάζομαι θετικά προσαρμόζοντας τις νέες τάσεις τα υλικά που διαθέτω.

Και ποια είναι αυτά τα υλικά?
Τα υλικά που χρησιμοποιώ είναι κυρίως είναι το ορειβατικό κορδόνι και  τα βαμβακερά νήματα  εμπλουτίζοντας την γκάμα μου με αλυσίδες, δέρματα,  suede,  επίχρυσα μεταλλικά στοιχεία, χάντρες, κρύσταλλα swarovski, πέρλες και οτιδήποτε άλλο μπορεί στο μυαλό μου να δημιουργήσει ένα αρμονικό και συγχρόνως ιδιαίτερο αποτέλεσμα. 

Γιατί θεωρείς ότι ξεχώρισαν και δημιουργίες σου?
Τελευταίο μου μεγάλο βήμα είναι ότι οι χειροποίητες δημιουργίες μου έχουν φτάσει μέχρι το Athens Xclusive Designers Week!!! Και όλα αυτά οφείλονται στα social Media. Μια από τις μεγαλύτερες Fashion Blogger  ξεχώρισε την δουλειά μου και θέλησε να προωθήσει οσο περισσότερο μπορούσε τα κομμάτια μου στην Αθήνα. Ετσι έβαλε 3 χειροποίητα δημιουργήματά μου στη διάρκεια του μεγαλύτερου κοσμικού event μόδας που γίνεται κάθε χρόνο στην Αθήνα. To Athens Xclusive Designers Week - AXDW.
Η καταξίωση δεν έρχεται εύκολα ούτε σε μια μέρα. Δουλεύω σκληρά, αγαπώ αφάνταστα αυτό που κάνω και προωθώ όσο καλύτερα γίνεται  την δουλεία μου. Συνεργάζομαι με πολλά περιοδικά ένα από αυτά είναι και το Ora thessaloniki που προβάλει την δουλειά μου με banner στην στήλη shopping.


Ποιο είναι το κοινό της Λίνας Τουπεκτσή?
Η συλλογή μου μεγάλη, έγκειται στο προσωπικό γούστο και τις επιλογές του καθενός.

Οι τιμές?
Ένα μεγάλο μέρος της επιτυχίας μου είναι οι οικονομικές τιμές που κανουν τα κοσμήματα μου προσιτά σε όλους

Πού μπορούμε να βρούμε τις Δημιουγίες σου ;
Ο καθένας όμως μπορεί να επιλέξει το κόσμημα που επιθυμεί από την σελίδα μου στο Facebook :  https://www.facebook.com/vraxioliakaikolie 
στέλνοντας μου μήνυμα  και από το ηλεκτρονικό μου κατάστημα – eshop :

Όλα τα κομμάτια είναι εξ ολοκλήρου χειροποίητα και φτιάχνονται αποκλειστικά για τους πελάτες μας σε 3 ημέρες και αποστέλλονται στο χώρο τους με αντικαταβολή
Aυτή λοιπόν είναι η Ημαθίωτισσα που διαπρέπει στο χώρο του χειροποίητου κοσμήματος. Το μυστικό της επιτυχίας της Λίνας: δεν σταμάτησε να δουλεύει στιγμή με όρεξη και χαμόγελο. Αξίζει πραγματικά να αποκτήσετε ένα κομμάτι της !!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks