Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

Βαρύ πένθος για την Άντζελα Δημητρίου: Πέθανε η μητέρα της

 

Σε βαρύ πένθος “βυθίστηκε” η γνωστή τραγουδίστρια Άντζελα Δημητρίου, καθώς έφυγε από τη ζωή η μητέρα της, σε ηλικία 96 ετών.


Η θλίψη της λαϊκής ερμηνεύτριας είναι απέραντη, αφού είχε πολύ καλή σχέση με τη μαμά της και ήταν το στήριγμά της, ενώ ζούσαν και μαζί.


Στη συνέντευξη που είχε παραχωρήσει στο “Στούντιο 4” πριν από λίγο καιρό, είπε:


“Τα παιδικά μου χρόνια στο Περιστέρι ήταν τα καλύτερα και τα πιο ανέμελα. Σε ηλικία 12 ετών που τελείωσα το δημοτικό, βγήκα στη βιοπάλη, γιατί έπρεπε. Γιατί η μητέρα μου με τον πατέρα μου ήταν χωρισμένοι. Έπρεπε να γίνω εγώ ο πατέρας και ο άνδρας του σπιτιού, για να βοηθήσω τη μητέρα μου και τα άλλα δύο μου αδέλφια. Έγινα εγώ η δυνατή, ο άνδρας του σπιτιού, γιατί έπρεπε να δουλέψω για να βοηθήσω τη μητέρα μου. Εγώ από μικρό παιδί, μέσα μου, πάντα, είχα και το αρσενικό και το θηλυκό. Ήμουν δυναμικό παιδί”.


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks