Τρίτη 1 Νοεμβρίου 2022

Γιώργος Δασκαλάκης: Συγκλονίζει για τη μάχη του με τον καρκίνο

 

Μάχη με τον καρκίνο δίνει ο τραγουδιστής Γιώργος Δασκαλάκης, ο οποίος μίλησε στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούργιου "Super Katerina" για την ασθένειά του το πρωί της Τρίτης (01/11).

"Δεν είμαι τόσο δυνατός άλλο. Δεν είμαι τόσο δυνατός ρε παιδιά, είναι δύσκολο αυτό το πράγμα. Αλλά να σας πω κάτι; Ίσως να είμαι τυχερός. Έρχονται στιγμές που λυγίζεις και λες γιατί σε μένα, και άλλες στιγμές λες ναι, θα σε κερδίσω, του χρόνου θα ξανατραγουδάω", είπε αρχικά ο τραγουδιστής, ξεσπώντας σε κλάματα.

Στη συνέχεια, ο Γιώργος Δασκαλάκης περιέγραψε πώς ξεκίνησε η νόσος του, λέγοντας: "Μιλούσα με τον κουμπάρο μου τον Νάσο (Γουμενίδη), από τον Απρίλιο του έλεγα δεν νιώθω καλά, νιώθω ατονίες, είχα βγάλει κάτω από τη μασχάλη μου ένα πράγμα σαν σπυράκι. Ελεγα στην σύντροφο μου τότε, "έβγαλα ένα σαν σπυράκι" και πολλές φορές σε τέτοια πράγματα δεν δίνουμε σημασία. Ενιωθα ότι με πονούσε το σπυράκι, ότι ήταν βαθύ. Ενα μήνα πριν τα γενέθλια μου, τον Ιούνιο, έφτασα να βγάζω φλέγμα, να μην έχω όρεξη να φάω, να χάνω κιλά και να νιώθω πως δεν είμαι καλά. Την ώρα που τραγουδούσα πλέον καθόμουν σε σκαμπό και κάποια στιγμή έπεσα κάτω. Και να μου λένε όλοι "πάμε στο νοσοκομείο" και εγώ να λέω "όχι". Εφτασε τέλος Ιουλίου που λέω στη μάνα μου, "κάλεσε ασθενοφόρο, δεν παίρνω πλέον ανάσα" και οι γιατροί βρήκανε υγρά στην καρδιά μου, υγρά στον πνεύμονα και αιματοκρίτη 17, 18 κάπου εκεί. Κάναμε αξονικές, θεραπεύαμε αυτό που είχα και στην τρίτη αξονική εντελώς τυχαία, βρήκανε τον καρκίνο στους λεμφαδένες μου. Αυτό ήταν η αιτία που είχα όλα τα προβλήματα".


πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks