Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020

Ανέκδοτο: Ο αντρικός εγωισμός!

Γράφει ο αναγνώστης μας
Θωμάς Ροδοβίτης


Δύο φίλοι, πολύ εγωιστές και οι δύο, τσακώνονται συνέχεια για το ποιος έχει δίκιο.
Αυτή την φορά λέει ο ένας στον άλλο:

«Αυτό ήταν, δεν θα σου ξαναμιλήσω ρε ! Έχουμε κι έναν εγωισμό, τελειώσαμε !»

«Τι μας λες μωρέ, εγώ είμαι ακόμα πιο εγωιστής ! Σκέψου ότι μάλωσα μια φορά με τον κουμπάρο μου κι έχουμε να μιλήσουμε 5 χρόνια !»


«Μμμ σιγά το πράγμα ! Εγώ για να καταλάβεις πόσο εγωισμό έχω, δεν μιλάω με την γυναίκα μου εδώ και 15 χρόνια μετά από ένα μεγάλο καβγά !»

«Πλάκα μου κάνεις; Αποκλείεται τόσα χρόνια να μην έχετε ανταλλάξει ούτε μια κουβέντα.»
«Κι όμως ούτε της έχω μιλήσει, ούτε την έχω ακουμπήσει !»
«Και καλά ρε φίλε, τα τρία παιδιά πώς τα κάνατε τότε;»
«Δεν ξέρω, από εγωισμό δεν τη ρωτάω με ποιον τα έκανε…»

*** Στείλτε μας και τα δικά σας ΑΝΕΚΔΟΤΑ ***

E- mail : naouseika_nea@yahoo.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks