Πέμπτη 23 Μαΐου 2019

'Μάγεψε'' το κοινό της Ημαθίας η επίδειξη μόδας απο το ''MODA SHOW GIANNIS SISMANIDIS''


ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ !!!!!

Για άλλη μια φορά ''έκλεψε'' την παράσταση , η μοναδική επίδειξη μόδας απο το '' ΜΟDA SHOW GIANNIS SISMANIDIS '' , που έλαβε χώρα στο LA PLAZA στην Βέροια.
Πλήθος κόσμου τίμησαν τους διοργανωτές με την παρουσία τους και ο χώρος γέμισε ασφυκτικά απο φίλους και συνεργάτες του MODA SHOW.



Τα Naouseika Nea, χορηγός επικοινωνίας της βραδιάς , θα σας παρουσιάσουν σύντομα όλο το φωτογραφικό υλικό από την μαγευτική αυτή βραδιά.
Eυχαριστούμε θερμά τον κ.Μάνο Λιανίδη για την παραχώρηση του φωτογραφικού υλικού.






Μεταξύ άλλων ο κ.Σισμανίδης, στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook , έγραψε :

Εγώ θα δανειστώ ένα κομμάτι του Γιάννη Ρίζου ''Μ'ένα ψέμα έχω μάθει την αλήθεια'', με την διαφορά ότι ήταν αλήθεια, πραγματικότητα ήταν όλοι εκεί φίλοι γνωστοί συνεργάτες για εμένα.
 Άλλη μια βραδιά επιτυχίας, ακόμα και τώρα λαμβάνω που προσπαθώ να ξεκουραστώ μετά απο μια δύσκολη κουραστική γεμάτο υπερένταση πλην γλυκιάς κούρασης τα συγχαρητήρια της χθεσινής βραδιάς σαν να είναι πρώτη φορά πάντα για μένα μετά από 16 χρόνια πάνω απο 140 επιδείξεις μέχρι τώρα.
 "Ό,τι γεννιέται στην ψυχή, πέρα από νου και λογική, μόνο ο Θεός το κρίνει". 
Από τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου. 
Με ταπεινότητα, πολλή δουλειά, αμέτρητες ώρες πάνω από το MODA SHOW, δημιούργησα κάτι πολύ αξιόλογο θέλω να πιστεύω. Μέσα από την ψυχή μου και μόνο. Δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι για το μέλλον, ούτε κάνω ιδιαίτερα σχέδια. 
Το πρώτο MODA SHOW FASHION που συνεχίζει ακόμα να στηρίζει κάθε επαγγελματία με σεβασμό και να έχει αναδείξει τόσα παιδιά όλα αυτά τα χρόνια θα είναι εδώ για όσο αντέξει. Είναι τιμή μου, όλα αυτά τα χρόνια η στήριξη σας και η αγάπη σας προς το πρόσωπο μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks