Κυριακή 25 Ιανουαρίου 2015

Η τραγουδίστρια Πόπη Καπατζά μιλάει στα Naouseika - Nea !!!!


Γεννήθηκε στην Βέροια στις 16 Αυγούστου 1989.
Ζεί μόνιμα στην Αλεξάνδρεια.Έχει μεγαλώσει με τον πατέρα της (μαέστρος στην προσωπική και καλλιτεχνική της ζωή) , ο ίδιος μπουζουξής και μπασίστας.
Πρώτη της φορά τραγούδησε στα 9 της χρόνια , σε ένα κέντρο διασκέδασης στα Τρίκαλα Θεσσαλίας.Τότε , έπαιρνε 10.000δρχ. για 1 τραγούδι , το : '' Με λένε Πόπη ''.
Ακολουθούσε συνεχώς τον πατέρα της στις εμφανίσεις του σε μαγαζιά , σε μπουάτ και μπουζούκια.
Τώρα , έγινε 25 ετών , έφτιαξε δικό της μουσικό γκρούπ και κάνει LIVE εμφανίσεις και παρουσίες σε εκδηλώσεις σε όλη την επαρχία.


Την συναντήσαμε στην Αλεξάνδρεια , σε 1 ζωντανή εμφάνιση της και μας παραχώρησε την παρακάτω ενδιαφέρουσα συνέντευξη :

Πόπη καλησπέρα και σε ευχαριστούμε που δέχτηκες να πεις 2 λόγια στα 
Naouseika - Nea
Η τιμή είναι δική μου , ενημερώνομαι συνέχεια απο την σελίδα σας στο Facebook και σας εύχομαι πάντα επιτυχίες.

Πού βρίσκεσαι αυτόν τον καιρό και τι ετοιμάζεις δισκογραφικά ;;;

Αυτό τον καιρό συνεχίζω να βρίσκομαι και να εμφανίζομαι στην πόλη μου και στα γύρω χωριά , όπου ο κόσμος μας αγαπά , μας στηρίζει πολύ και μας ακολουθεί σε κάθε μας βήμα.
Δισκογραφικά ο πατέρας μου , Νίκος Καπατζάς , μου ετοιμάζει ένα πολύ όμορφο και μελωδικό τραγούδι.
Επειδή είναι όμως η πρώτη μας δουλειά και θέλουμε να είναι και η καλύτερη , δεν προτρέχουμε και την ετοιμάζουμε με πολύ οργάνωση και επαγγελματισμό.

Ποιούς μεγάλους τραγουδιστές θαυμάζεις ;;;

Θαυμάζω την Μαρινέλλα , την Τζένη Βάνου , την Αλεξίου και την Βιτάλη.
Καταξιωμένες γυναίκες.Τις ακολουθώ και συνεχώς στο πρόγραμμα μου λέω διάφορες επιτυχίες τους.

Θα μας πείς 2 λόγια για τους τραγουδιστές της περιοχής μας ; Ξεχωρίζεις κάποιον συγκεκριμένα ;;;

Συγκεκριμένα απο τραγουδιστές της περιοχής μας δεν ξεχωρίζω κάποιον , διότι είμαι φίλη με όλους και συνεργάζομαι με όλους..... Έχουμε όμως πολλά ταλαντούχα παιδιά στην επαρχία.

Υπάρχουν κάποιοι καλλιτέχνες που θα ήθελες να συνεργαστείς μαζί τους ;;;

Θα ήθελα να συνεργαστώ με αυτήν που αγαπώ και θαυμάζω χρόνια : την Μαρινέλλα
αν και ποτέ δεν θα γίνει αυτό (γελάει).

Talent show !!! Θα δήλωνες συμμετοχή ;;;

Talent show : Έχω δηλώσει  συμμετοχή και έχω πάει.
Είναι μια κοροιδία... τίποτε περισσότερο... όλα για το τίποτα.
Δεν θα ξαναπήγαινα.



Ποιά είναι η σχέση σου με το Διαδίκτυο ;;;
Facebook - Twitter - Youtube

Λατρεύω το Διαδίκτυο.Μου αρέσει γιατί μπορείς να βρείς τα πάντα εκεί μέσα αρκεί να το χρησιμοποιείς σωστά.
Διατηρώ το προσωπικό μου προφίλ στο Facebook για να συνομιλώ με τους φίλους μου και τους συνεργάτες μου και ανεβάζω πολλά τραγούδια απο τις εμφανίσεις μου στο Youtube.

Τί θα ήθελες να ευχηθείς για την νέα χρονιά ;;;

Εύχομαι υγεία , αγάπη και υπομονή σε όλο τον κόσμο.

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΑΥΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΕΘΕΣΕΣ ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ !

Η ΤΙΜΗ ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.
ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΑ
Naouseika - Nea.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks