Τρίτη 29 Απριλίου 2014

ΑΝΕΚΔΟΤΟ: Ο Βεροιώτης, η Βεροιώτισσα και ο Ναουσαίος!!!

Ήταν ένας Βεροιώτης ο οποίος το βράδυ βρίσκεται στο δωμάτιό του, μαζί με την γυναίκα του, την χαϊδεύει και την ρίχνει στο κρεβάτι. Για ώρα παιδευόταν, έκανε κόλπα και όταν μετά από πολλά τελείωσε, ρωτάει την Βεροιώτισσα: - Σου άρεσε αγάπη μου; - Αγάπη μου, δεν κατάλαβα τίποτε! Τότε ο Βεροιώτης φωνάζει έναν Ναουσαίο και του λέει: - Έλα να μας κάνεις αέρα με το φτερό. Ξεκινάει τον δεύτερο γύρο, τελειώνει, ρωτάει την Βεροιώτισσα πώς της φάνηκε:- Αγάπη μου, δεν κατάλαβα τίποτε! Ο Βεροιώτης βάζει τον Ναουσαίο να ανέβει σε ένα σκαμπό ακριβώς από πάνω του και να του κάνει πάλι αέρα. 
Ξεκινάει τον τρίτο γύρο ο Βεροιώτης, τελειώνει και ρωτάει την Βεροιώτισσα: - Πώς σου φάνηκε, αγάπη μου; - Αγάπη μου, δεν κατάλαβα τίποτε! Ο Βεροιώτης πετιέται από το κρεβάτι, παίρνει το πούπουλο, στέλνει τον Ναουσαίο στην θέση του στο κρεβάτι και αρχίζει αυτός να κάνει αέρα.

Βουτάει ο Ναουσαίος την Βεροιώτισσα, την βάζει κάτω και όταν από τα πολλά τελείωσε, ρωτάει ο Βεροιώτης την γυναίκα του:- Πώς σου φάνηκε αγάπη μου;

- Αγάπη μου! Ήταν φοβερό! Τέλειο. Δεν έχω ξανανιώσει έτσι ποτέ!

Γυρνα ο Βεροιώτης στον Ναουσαίο και του λέει:


- Είδες πώς κάνουν αέρα, ρε βλάκα;

πηγή : http://veriotis-veria.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks