Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Η Μαίρη Δούτση μιλάει στα Naouseika - Nea ! (συνέντευξη)

ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΜΑΣ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΗ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ.

Η ΓΝΩΣΤΗ ΝΑΟΥΣΑΙΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ , ΜΑΙΡΗ ΔΟΥΤΣΗ , ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΗΣ (ΔΗΛΩΣΕ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΜΑΣ ) , ΜΑΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΕ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΝΑΟΥΣΑΣ :



Κυρία Μαίρη Δούτση καλημέρα σας και σας ευχαριστούμε πολύ που δεχθήκατε να δώσετε την πρώτη σας διαδικτυακή συνέντευξη στο blog μας.
- Εγώ σας ευχαριστώ που τιμάτε την προσπάθειά μου.

Ερ. : Πως αισθάνεστε που εμφανίζεστε στο '' The Voice '' of Greece ;
- Είναι μια μοναδική εμπειρία, μια πολύ μεγάλη παραγωγή και ίσως το μεγαλύτερο talent show που έχουμε δει μέχρι στιγμής τηλεοπτικά. Νιώθω τυχερή που συμμετέχω.


Ερ. : Τί σημαίνει για εσάς η λέξη ''μουσική'' ;
- Η μουσική για μένα είναι τρόπος έκφρασης. Χρησιμοποιώ τις νότες και τους στίχους των δημιουργών και τα μεταφράζω σε δικά μου συναισθήματα και σκέψεις.


Ερ. : Παράλληλα με την μουσική , σπουδάζετε κιόλας ?
- Ναι, παράλληλα με τη μουσική σπουδάζω χημικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Ερ. : Τί περιμένετε απο το '' The Voice '' ;
- Μέσα από το "The Voice" θα ήθελα να με γνωρίσει ο κόσμος που δεν είχε τη δυνατότητα να με ακούσει μέχρι στιγμής και φυσικά να πάω την επαγγελματική μου πορεία ένα βήμα πιο πέρα, είτε αυτό αφορά τη δισκογραφία, είτε κάποια συνεργασία με καλλιτέχνες που δεν είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ μέχρι τώρα.


Ερ. : Από μικρή πιστεύατε ότι θα γίνετε τραγουδίστρια;
- Από μικρή έλεγα ότι θα γίνω γιατρός. Το τραγούδι προέκυψε στην πορεία, αλλά ακόμα κι όταν πρωτοξεκίνησα δε φανταζόμουν ότι επαγγελματικά θα ασχοληθώ μ' αυτό!

Ερ. : Πείτε μας τρία σημεία του χαρακτήρα σας που δεν γνωρίζει ο κόσμος για εσάς;
- Είμαι πολύ υπομονετική, επίμονη σε πράγματα που θεωρώ ότι αξίζει να κυνηγήσω και αισιόδοξη ακόμα και όταν οι γύρω μου θεωρούν το ποτήρι "μισοάδειο"!!


Σας ευχαριστούμε θερμά για αυτή την συνέντευξη !
Σας ευχόμαστε καλή Σαρακοστή και πάντα επιτυχίες.
- Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για τη συνέντευξη!! Συγχαρητήρια για την όμορφη σελίδα σας και την προσπάθεια σας ! Καλή Σαρακοστή σε όλους!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks