Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

ΓΑΛΟΠΟΥΛΑ ΜΕ ΛΕΥΚΗ ΣΑΛΤΣΑ (ΑΝΕΚΔΟΤΟ)



Μια μέρα, ο σύζυγος γυρνάει στο σπίτι κατά τις 6 το απόγευμα και λέει στη γυναίκα του :
- Καλή μου, έχω ένα meeting για τη δουλειά στις 10 το βράδυ, αλλά δε θα πάω... Μου φαίνεται ότι με εκμεταλλεύονται!
Η γυναίκα, δείχνοντας ότι νοιάζεται γι' αυτόν, τον πείθει πως η δουλειά είναι σημαντική. Τότε, ο σύζυγος πάει να κάνει ένα ντουζάκι για να είναι έτοιμος και σκέφτεται :
- Ήταν εύκολο να τη κοροϊδέψω!.
Σαν γυναίκα που αξίζει να το κάνει, όταν ο άντρας της μπαίνει στο μπάνιο, τσεκάρει όλα του τα πράγματα. Το πορτοφόλι, το τσαντάκι, το σακάκι, τα μηνύματα στο κινητό, κτλ. Και βρίσκει ένα χαρτάκι με το εξής κείμενο:  "Μωρό μου, σε περιμένω για να φάμε τη γαλοπούλα με τη λευκή σάλτσα που έχουμε πει..."
Η γυναίκα ξαναβάζει το χαρτάκι εκεί που ήταν. Όταν ο άντρας βγαίνει από το μπάνιο τη βλέπει ξαπλωμένη στο κρεβάτι, σε μία στάση πολύ προκλητική και χωρίς να χάνουν χρόνο κάνουν έρωτα όπως τους παλιούς καιρούς. Όταν τελείωσαν, ο τύπος μισοπεθαμένος, αποκοιμιέται. Όταν πλησίαζε η ώρα του meeting, η γυναίκα τον ξυπνάει. Παρόλα αυτά αυτός δεν ήθελε να ξέρει τίποτα για το meeting. Τελικά η σύζυγος τον πείθει να πάρει τα πόδια του και να πάει... Όταν έφτασε στο σπίτι της ερωμένης του, πολύ κουρασμένος της λέει :
- Καλή μου, έχω δουλέψει πολύ σήμερα και μόνο θα κάνω ένα ντουζάκι και θα ξεκουραστώ λίγο...
Μπαίνοντας στο μπάνιο, η ερωμένη ως γυναίκα τσεκάρει τις τσέπες του παντελονιού και βρίσκει ένα χαρτάκι που γράφει : "Σου στέλνω τη γαλοπούλα. Η λευκή σάλτσα έμεινε σπίτι''. 

Η Σύζυγος...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks