Παρασκευή 1 Ιουνίου 2012

ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΗ ΨΑΘΑ ΣΤΑ ΝΑΟΥΣΕΙΚΑ ΝΕΑ !!!!


Naoussaios : ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΒΑΓΓΕΛΗ ! ΜΕΓΑΛΗ Η ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ  !!!
ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΜΑΣ ΣΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΟΡΙΑ , ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ !!

ΒΑΓΓΕΛΗΣ : 
Λέγομαι ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΨΑΘΑΣ γεννήθηκα το 1982 στη Νάουσα-Ημαθίας.
Είμαι ο γιος του Αντώνη Ψαθά και της Άννας Μαρίας Μπούγιε. Ο παππούς μου είναι ο γνωστός σε όλους οργανοπαίκτης του ζουρνά, και επίτιμος διδάκτωρ του Πανεπιστημίου Μακεδονίας στο τμήμα μουσικής επιστήμης ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΨΑΘΑΣ.
Από την ηλικία τον 7 ξεκίνησα να παίζω φλογέρα ακούγοντας τον παππού μου να παίζει σε διάφορες εκδηλώσεις. Η φλογέρα μετεξελίχθηκε και άρχισα να κάνω τα πρώτα βήματα στο ζουρνά στην ηλικία των 9.Στην ηλικία των 14 ξεκίνησα να ψιλό σκαλίζω ένα κλαρίνο το οποίο είχε αγοράσει ο πατέρας μου ένα χρόνο νωρίτερα.

ΣΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ, ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗΣ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Στην ηλικία των 11 άρχισα να βοηθώ την οικογένεια μου στο δρώμενο της Νάουσας μέχρι και σήμερα.
Στη κομπανία της οικογενείας μου προστέθηκα αποκλειστικά το 2000. 
Στην ηλικία τον 16 πήγα το πρώτο μου ταξίδι στο εξωτερικό και συγκεκριμένα στη Ρουμανία με ένα χορευτικό σύλλογο της Κοζάνης.
Γενικά έχω ταξιδέψει με πολλούς πολιτιστικούς χορευτικούς συλλόγους στην Ελλάδα, Ευρώπη, Αμερική και Κινά. Συγκεκριμένα στην Ρουμανία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ιταλία, Σερβία, Βουλγαρία, Τουρκία, Ουγγαρία, Κροατία, Τσεχία, Γερμανία, Σιάτλ, Πεκίνο, Βενεζουέλα, Κύπρο. 

Τα μουσικά όργανα που παίζω είναι ζουρνάς, κλαρίνο, σοπράνο σαξόφωνο, καβάλι και νταούλι.
Μέχρι τώρα έχω συνεργασθεί με διάφορους Μουσικούς Καλλιτέχνες όπως Ελένη Τσαλιγοπούλου, Νίκος Παπάζογλου, Ελεάνα Παπαϊωάννου, Μάνος Κουτσαγγελίδης και άλλοι.
Δισκογραφικά έχω συμμετάσχει στο δίσκο του κ. Νίκου Παπάζογλου:“Μάϊσα Σελήνη”.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blogger Tips Tricks